söndag, november 14, 2010

Christmas Market

Igår blev det lite julmarknad på Segerstad. Vädret var väl inte det bästa, men det var mysigt ändå.

En tomtehäst!

Matmarknaden.

Honung och ost köpte jag bland annat med mig hem.

Söta tomtepotatisar och hjärtpotatisar.

Superfina tårtor av Tårtmakeriet i Skillingaryd som gör allting själva.

Denna tårta var min favorit. Så fin!

Brudparet är i plast, allt annat har de gjort själva. T.om de sköra blommorna.

En djurtårta.

Sötnosen Maja vid godisståndet!

Inne vid hantverkarna. Årets tävling gick ut på att rösta på pepparkakshus som kommunens skolor tillverkat.

Eftersom jag gillar rosa röstade jag självklart på det här bidraget!

Klara klappar små söta griskultingar!

Min favvogris. Så söt!

Syskonen.

Kaniner fanns det med.

Sötnosar.

Sist men inte minst tittade vi på när kossorna mjölkades.


Mer lantligt än såhär kan det nästan inte bli.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...