tisdag, maj 24, 2011

Confession: Crocs

Ja okej en sak jag köpte igår skulle jag kunna visa. Det handlar mer om självrespekt och att jag svurit på att aldrig någonsin köpa vad jag nu erkänner att jag köpt. Men okej här kommer det... jag har köpt ett par crocs. Jag som, lite lätt överdrivet, hatar crocs över allt annat på denna jord har nu inskaffat ett par. Fast till mitt försvar måste jag ju då tillägga att jag inte köpt de fula klumpiga sakerna utan flip flop varianten.

Jaja jag erkänner väl då... jag känner kärleken, de är störtsköna.

Med en annorlunda pose kan man nästan dölja att man har plåster (i plural) på tån och avskavt nagellack... ooops!

Det syns kanske inte jättebra på bilderna, men de är i alla fall grå.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Köp ett par till mig med!!!
/Kristina

Anonym sa...

Jag har bara hört bra erfarenheter av flip flop crocs :) /Angela

Ida sa...

Åh!!! Bra jobbst =) då kan du hälsa på oss i husvagnen!

helena sa...

Va snygga!!
Snart blir det hemresa =)
KRAM

Lina sa...

snygga! Jag älskar crocks, är storkonsument på deras sandaletter. Har ett par nya bruna den här sesongen...

Anonym sa...

men sanna då! ok med flippflippsen men tofflorna är förbjudna. haha

Mia sa...

Hahaha, jag var på väg att ge dig världens utskällning men de här ser ju helt okej ut. :)

Vad underbart du ser ut att ha det, men så är det med den staden. Man mår väl där. Det är nog solen och friheten. Bra kombo.

Kram du fina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...