måndag, maj 30, 2011

Memorial Day Weekend

Ja i morgon är det Memorial Day, vilket innebär att vi är lediga. I mitt fall innebär det även sovmorgon :) Helgen har varit ganska lugn. I fredags åkte jag till the Museum of Tolerance, men fick inte gå in pga att alla biljetter var slutsålda för dagen. Skapligt irriterad kan jag säga att jag blev, skulle nämligen skriva en uppsats om mitt besök. Åkte hem igen och spenderade resten av dagen med att läsa ut boken om The Salem Witchcraft Crisis och skriva på min book review.

Såhär ser i alla fall the Museum of Tolerance ut utifrån ;) Kolla in det gamla paret i likadana hattar, naw!

Lördagen spenderade vid poolen. Aningens för länge kan jag tillägga :( På kvällen blev det ett besök på Mom's med Mai för att sedan dra vidare till Q's. Trevlig kväll som alltid med Mai.

Ett försök att fota oss själva. Min fina bränna syns ju i alla fall :S

Idag är jag seg. Har tillbringat dagen med att titta på Parenthood på datorn, smörja in mig med sunburn kräm och kolla över min book review. Jag har dessutom rensat datorn från virus, mer om detta i ett eget inlägg. En promenad till Ralphs för lite matinköp har också hunnits med. Sen har jag även tryckt i mig chips med dipp, sjukt gott! I morgon får det bli en promenad haha :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bättre en fin bränna än att vara en tråkig blekfis som jag :) Angela

Anonym sa...

inte bra o bränna sig men då fick du färg iaf! Känns som ni har långhelg mest hela tiden ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...