onsdag, maj 11, 2011

My Headband

Ja Rachel Berry i Glee hon vet vad hon snackar sjunger om ;) Ibland är hårband det enda man kan räkna med, som idag när man borde tvättat håret före skolan, men inte riktigt orkade. Såna dagar brukar jag köra på diadem, men jag har slarvat bort det enda jag har här i staterna så idag fick det bli ett hårband från Aldo istället. Detta höll jag förresten på att bli av med samma dag som jag köpte det. Det låg nämligen i skokartongen tillsammans med mina guldsandaler som jag glömde inne på Forever 21 om ni kommer ihåg.

Hårband!

Guldsandaler!


My Headband

There you rest

With all the rest
Of my accessories
On my nightstand.

You’re red or yellow
and like a good fellow

Sometimes you get lost in my mess
But when schoolgirl pigtails won’t do
and I need to control my do
You’re the only one I can count on
My headband
You’re my headband

- Rachel Berry Original Song

6 kommentarer:

Ida sa...

Åh vad fina sandaler!!!!

Helena L sa...

OMG, vilka snygga sandaler!!
TACK SANNA!!
(jag är i en liten bubbla)

KRAMAR

Carolin sa...

Vill med ha, både diadem och sandaler!

Unknown sa...

Hej! Kan jag köpa de här sandalerna av dig? :) letat länge efter liknande men hittar inte några. tacksam för svar även om jag får ett nej :)

Unknown sa...

Hej! Kan jag köpa de här sandalerna av dig? :) letat länge efter liknande men inte hittat några. du kan få 300 kr med frakt. tacksam för svar även om jag får ett nej :)

Sanna sa...

hej Veronica!

Sandalerna finns tyvärr inte kvar. Jag använde dem tills det inte fanns något annat att göra än att kasta dem, då de var totalt uppslitna :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...