torsdag, maj 05, 2011

Ice Cream & Studying

Efter att ha suttit och pluggat i ca 6 timmar, med enbart en glasspaus, matpaus och ett par toalettpauser, tar jag nu en riktig paus. Jag ska kolla på ett avsnitt av någon serie bara för att göra nåt helt annat en stund innan jag återgår till lite mer plugg. Historiaprov "part II" i morgon *suck*! Att jag åt glass berodde förresten på att Pico Lanai, lägenhetskomplexet där jag bor, hade fixat så att Dandy Don's Homemade Ice Cream var här idag. De hade ett litet glassbås där man fick välja smak och ett bord med en massa toppings där man fick ta själv. Jag valde vaniljsmak på glassen och Oreos-bitar, M&Ms och chokladströssel som toppings. Mumsigt! Jag är ingen direkt glassmänniska, men vaniljglassen idag var den godaste jag någonsin ätit.

Dandy Don's levererar Ice Cream till kunderna. Smidigt!

Homemade Ice Cream till och med :) Like!

Godaste vaniljglassen ever!

Rufsig, trött (därav min galna look) och svettig (då det är 30 grader varmt), men det blev inte bättre än såhär haha :P

Min lilla studiehörna: historiabok, dator för att skriva ner anteckningar och glass :) Jag brukar hålla till i soffan, men då vardagsrummet är som en bastu har jag suttit och pluggat i sovrummet både igår och idag.

Nej nu ska jag kolla på ett avsnitt av "Make It Or Break It" och sen ska jag kolla igenom vad jag egentligen skrev på datorn under de där 6 timmarna haha :P

2 kommentarer:

Ida sa...

Duktig du e! Jag e ju glass människa så hade väl ätit dygnet runt då antar jag =)

Anonym sa...

men du är ju jättefin sanna! mumma med glass, det behövs i pluggandet! oh oreos är ju såå gott, ännu en sak jag inte längre kan äta... suck.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...