tisdag, maj 24, 2011

About a Toe

Min plåstrade lilltå gör förresten jätteont. Givetvis inte på grund av crocsen utan för att jag, klantig som vanligt, gick in i en sten när jag och Rebecca skulle gå till skolan. Det gjorde fruktansvärt ont och jag tänkte gå vidare, men tittade ner på tån och såg att den var skinnflådd på flera ställen. Sedan började blodet rinna, så jag fick gå hem igen och tvätta rent såret samt försöka plåstra om det så gott det gick medan blodet rann. Nu svider hela tån och jag kan inte sitta normalt i soffan (läs: med benen uppdragna under mig eller i kors) för då mosar jag tån så den gör mer ont. Samma stackars tå klämde jag även i garderobsdörren förra veckan. Jag har en känsla av att min vänstra lilltå inte tycker om mig särskilt mycket :S

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...