tisdag, maj 10, 2011

Lovely Monday!

Idag är jag på bra humör trots att jag var tvungen att gå upp tidigt. Jag har ju numera lektion från 8-11.05 varje måndag och onsdag. När jag åt frukost kollade jag min mail och såg att jag fått svar angående sommarjobbet jag hade skypeintervju för. Så i sommar blir det än en gång turistbyrån :) Men det känns bra, jag ser fram emot att jobba. Efter morgonlektionen gick jag hem och åt lunch och hann även kolla på ett avsnitt av Make It or Break It. Sedan blev det lektion igen, Nutrition, som alltid går fort.

Direkt efter skolan gav jag mig ut på en promenad. Totalt 1 timma och 20 min blev det, vilket känns som en helt okej början på veckan. Jag har träningsvärk i låren sedan jag sprang igår känner jag med. Nu är tvätten i maskinen, jag äter fruktsallad och funderar på om jag ska påbörja min uppsats till Communication 1 eller skriva lite på bokanalysen till historian.

Fruktsallad med apelsin, banan och jordgubbar. Mums!

1 kommentar:

Carolin sa...

Grattis till sommarjobbet! =) Skönt att det ordnade sig!Många kramar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...