tisdag, maj 24, 2011

Westside Pavilion

Igår tog jag och Rebecca bussen upp till Westside Pavilion, tar kanske 15 min med buss härifrån. Där spenderade vi ca 4 tim (inkl. lunch) för att sedan dra vidare ner till Third Street och spendera ytterligare ca 4 tim där haha. Det blev en heldag med shopping om man säger så.

Westside Pavilion är ett ganska stort mall med alla möjliga affärer.

Lite mer av Westside Pavilion.

Inne på Macy's blev jag ha-galen och ville ha allt. Jag ville till exempel köpa hela inredningsavdelningen och ett hus att inreda med alla fina grejer. Sen på barnavdelningen blev jag och Rebecca tokiga. Sjukt mycket söta grejer, bland annat en baseball outfit (body) till en liten pojk, så söt att jag nästan dog. Men då jag varken har hus eller barn slapp jag ju i alla fall att bli ruinerad ;)

Vad jag köpte igår får ni tyvärr inte se förrän om en månad, för annars förstör jag överraskningen för några personer. Men jag kan säga så mycket som att jag är så nöjd med mina inköp, nu är det bara att hoppas på att allt passar :S

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...