fredag, maj 20, 2011

Run Sanna, Run

Inspirerad av mitt förra inlägg så fick det bli pastasallad till lunch idag. När jag precis skulle hugga in kom jag på att jag även hade fetaost i kylen och cashewnötter i skafferiet... wiiiee :)

Pastasallad med tomater, blandsallad, quornbitar, cashewnötter, fetaost och självklart pasta.

En dunderportion blev det, men jag var ju tvungen att ladda upp inför dagens träningspass med. Så hur går det då med träningen? Jo förra veckan gick det sisådär, men jag fick in ett pass på gymmet och tre promenader i alla fall. Denna veckan har jag hittills kört:

  • Tisdag: 20 min cykel o 30 min löpning
  • Onsdag: 90 min promenad
  • Torsdag: 20 min cykel o 30 min löpning

Lite stolt faktiskt för jag har inte sprungit 30 min utan att stanna sen jag var 18 eller nåt och det är ju en himla massa år sedan. Sista fem minuterna, och speciellt de allra sista två är extremt jobbiga, men jag hoppas att det blir lättare och lättare. Ska springa i Sverige i sommar med har jag tänkt och dessutom promenera en massa.

3 kommentarer:

Anonym sa...

heeeeja dig sanna! du är grym!

Helena L sa...

När du kommer hem får vi ta en grillning.
Eller tripp till Halmstad & sätta oss på en uteservering.. =)

Kram

Ida sa...

Åh vad gott det ser ut!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...