tisdag, maj 17, 2011

Research Paper

Jag sitter och skriver på en uppsats till Communication 1. På onsdag ska mitt rough draft lämnas in. Uppsatsen behöver som sagt inte vara helt perfekt då, men eftersom vi ska gå igenom den i grupper vill jag i alla fall känna mig någorlunda nöjd. Det jag skriver är ett research paper som handlar om hur svenskar porträtteras i amerikansk media. Jag är lite stolt eftersom jag hittade på ämnesvalet själv, men det som är jobbigt är ju själva efterforskningen och att hitta bra källor.

Det känns som jag bara skriver ren crap, men nu har jag i alla fall nästan 4 sidor crap som jag ska bearbeta i morgon. Förhoppningsvis kan jag fylla ut den med lite mer text då och även knåpa ihop en avslutning. Jag gillar ju egentligen att skriva, men innan man börjar se slutet är det alltid så jobbigt. Jaja jag får bry mig om det i morgon. Nu går ögonen i kors så jag tänker hoppa i säng.

Natti natti!!

1 kommentar:

helena sa...

Love Gavin DeGraw... <3

Ses när du kommit hem! :-)
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...