söndag, maj 22, 2011

Slow Saturday

Ja idag har det varit en riktigt lugn dag. Jag vaknade dock med huvudvärk för fjärde morgonen i rad, vilket inte var speciellt skönt. Huvudvärken höll i sig ett bra tag med, vet inte om jag börjar bita ihop käkarna på natten eller vad jag sysslar med. När den gick bort så fick jag i alla fall en tidskrävande inlämningsuppgift till Nutrition klar och därefter blev det en promenad till Ralphs för att handla lite mat. Sushi från Ralphs blev det till kvällsmat, mumma!

Cucumber Avocado Rolls, my favourite!

Ikväll har jag bara slappat och kollat på ett par avsnitt av Parenthood. Rebecca är på bio med Lina, men jag kände inte riktigt för att se Pirates of the Caribbean. Kände även att det kunde vara lite skönt att bara vara ikväll och inte ha någon tid att passa. I morgon hoppas jag att jag vaknar utan huvudvärk för jag behöver surprise surprise plugga lite mer. Är även lite sugen på att åka upp en sväng till Westside Pavillion, ett köpcenter längre upp på Pico Blvd, och se om det finns något kul på Forever 21 där. Känns som att jag gått igenom alla kläder på Forever nere på Third Street haha :P Sen finns det även lite andra butiker jag vill kolla.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag åt med sushi i fredags, det var mumma! Skönt att bara ta det lugnt lite med, pirets känns inte värd att se på bio, har inte hört allt för goda saker om den...

Ida sa...

Jag har ju inte fattat grejen med sushi...
Spännande, vad köpte du?
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...