måndag, maj 09, 2011

Back on Track

Efter några veckor då det varit dåligt på träningsfronten är jag nu tillbaks på rätt spår. Denna veckan har det blivit en långpromenad och två pass på gymmet, vilket i alla fall är en klar förbättring från enbart en långpromenad veckan innan. I torsdags körde jag 20 min cykel och 40 min crosstrainer på gymmet och idag blev det 20 min crosstrainer och 30 min på löpbandet, varav 25 min löpning. Den kommande veckan ska det bli ännu mer träning. Det är ju knappt sex veckor kvar tills jag åker hem till Sverige över sommaren och jag har ett par mål jag vill uppnå innan dess :) Så nu har jag tänkt köra så det ryker!! Någon som är på?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hänger på!! /Kristina

Sanna sa...

Bra :) We can do this!!

Anonym sa...

Va? bara 6 veckor kvar....herrug vad tiden har gått fort. Känns som du har precis åkt till LA. Hur länge stannar du i sverige? Kram Angela

Helena sa...

Sanna sanna sanna!!
Du måste skicka ett mejl till mig & berätta hur breaking dawn slutar.
SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!!!!

Jag är en sån som helst vill veta slutet innan jag ser filmen!
(lite kokko, jag vet)

Må bäst!
Kram

Ida sa...

Åh bara 6 veckor!!! Vad tiden går! Ska bli skoj att ses! Kanske ska beställa lite shopping till E då =) Om du har plats eller kan skicka på post?
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...