tisdag, maj 17, 2011

May 17th

Ja idag är det 17:e maj. Grattis Norge!! Inte för att jag tror jag har några läsare från Norge, men ändå ;)

Det jag skrev på mitt research paper igår var nog inte total crap ändå. Jag har bearbetat texten i två timmar idag och den känns i alla fall okej. Pausar några timmar nu, men ska läsa igenom uppsatsen igen i eftermiddag och skriva ut den då. Jag är klar i god tid för en gångs skull. I min värld är det i alla fall god tid, jag brukar nämligen va typen som sitter och skriver halva natten innan saker och ting ska in. Men vad kan jag säga annat än att jag skriver som bäst under press.

Om inte mitt plan kraschar, exploderar eller kapas befinner jag mig förresten i Sverige om exakt en månad. Då är det förhoppningsvis grönt och vackert överallt och alla är glada och grillsugna :)

Mina föräldrars trädgård, maj 2009.

Träden står i blom och att är fint och somrigt! Också från maj 2009.

Love!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kan fortf. inte tro att du är här snart.När åker du tillbaka till LA? Hoppas att det har löst sig med CSN. Under helgen har jag tittat klart på den sista avsnitten av PLL...ooooh vad jag är HOOKED. Snart börjar andra säsongen i USA...så spännande. Har du sett alla avsnitt? Kram Angela

annie sa...

saknar dej! lovar att vi e grillsugna! ;)

Sanna sa...

Angela: Ja jag har sett alla avsnitt, två gånger t.o.m haha :) Vet inte när jag åker tillbaks, kan inte ansöka om lån förrän i sommar när jag fått betyg i alla kurser.

Annie: Bra att ni e grillsugna :) Saknar dig med!

Anonym sa...

Vill bara påpeka att trädgården inte ser ut så i år eftersom de 2 blommande träden är borta.

Sanna sa...

Mamma? Haha jag var lite rädd för det när jag la ut bilderna ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...