söndag, maj 01, 2011

Who's Gay and Who's Straight?

Ja det är frågan det. I alla fall när man vistas i West Hollywood. Igår blev det en sväng upp dit för att gå på ett house party. Väl framme på gatan där festen var insåg jag, Mai och Jocke att lite dricka kanske man skulle inhandla. Sagt och gjort vi stegade bort till närmsta 7-Eleven och god damn vad många snygga killar jag såg på de ca 200 metrarna, samt inne på 7-Eleven. Men frågan är ju alltså vilka man kan spana på. Eller alltså vilka som spanar tillbaks. Vem är gay och vem är straight liksom? Och hur vet man? Jag har inte en aning, jag vet bara att de allra flesta killar såg förbaskat bra ut och att det var trevligt för ögonen :P

Själva house partyt var sådär, men jag fick iaf sitta i en rosaglittrig prinsess-stol :D


Efter ett par timmar tyckte jag och Mai att vi fått nog av house partyt och tog en taxi ner till vår kära mamma (läs: Mom's Bar) där Stephan väntade på oss. Där var det packat med folk. Lite väl mycket folk, gick knappt röra sig. Snygga bouncern kom inte ihåg mitt namn heller, tack för den nu ska jag glömma ditt. Yeah right ;) Efter "the shoe dance" (som betyder att vakterna kickar ut oss för att stänga) så åkte vi och åt mat. Veggie Burger kl 2 på natten haha :) Men det var mums med tanke på att jag bara ätit frukost och en väldigt sen lunch kl 15. Efter maten blev det hem och sova och idag var jag hur pigg som helst när jag vaknade. Vad har vi lärt oss av det här? Jo att nattamat är bra :)

2 kommentarer:

Ida sa...

Men det visste du väl innan?! =) att nattamat är bra alltså! he he! Kommer du ihåg vårt nattakäk?
Kram

Anonym sa...

haha I dig the chair!! Natta mat is the shit, mår alltid tusen ggr bättre än om jag inte äter...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...