måndag, januari 09, 2012

The Perfect Bag

Jag är jättekräsen när det gäller handväskor. Jag kan inte köpa en väska jag tycker är halvfin för jag vet att jag då inte kommer att använda den. Jag måste känna den där kärleken, besattheten att jag inte kan vara utan just den väskan. Jag har letat efter den känslan i snart ett år, då min gamla handväska varit trasig. När jag nästan gett upp hoppet, för ungefär en månad sedan, hittade jag den. Det var kärlek vid första ögonkastet. Meet my new love.





Snygg. Sött foder. Lagom storlek. Bra pris ($50/350kr). Ja helt enkelt perfekt. Love!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den va jäääääättejättefin!Är likadan med just väskor!

Helena sa...

SNYGG!!!!!

Kram <3

Anonym sa...

Den var fin! Jag vill också ha en ny handväska...en grej är att den MÅSTE ha blixtlås....jag hatar sådana 'öppna' väskor....
Kram /Angela

Anonym sa...

Sanna och hennes väskor..... =)
/Kristina

Sanna sa...

Angela: Denna har dragkedja så du kan stänga alla fack. Tog bara bild när den var öppen för att visa det fina fodret :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...