torsdag, januari 12, 2012

Babysitting & Bank Account

Kan inte säga att det händer jättemycket i mitt liv som är värt att blogga om just nu. Jag är pank och har vinterlov, det är väl i stort sett det som händer. Idag har jag i alla fall varit lite produktiv. Jag började dagen med att sitta barnvakt åt "Mais barn" (Zoey och Billie) eftersom hon jobbade på sitt andra jobb idag. De är så söta! Vi läste böcker, lekte med Woody och Buzz Lightyear från Toy Story, åt frukt och lekte utomhus. Mys!

När jag kom hem gick jag till Bank of America och skaffade Amerikanskt konto. Tog mig bara ett år att ta tag i det haha. Ett av årets nyårslöften borde kanske vara att ta tag i saker direkt. Barnvaktspengarna är i alla fall insatta på mitt Amerikanska konto nu, känns bra :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

By the way: jag har addad dig till mitt andra skypekonto... ;) /Angela

Anonym sa...

Skönt med lite extra pengar och 1 steg närmre riktig amerikan med bankkonto tycker jag!

Anonym sa...

När brukar du vara online? Jag har kollar varenda dag nu om du är på skype...men du visas som offline ;)

Mia sa...

Härligt att livet rullar på och att du trivs. Känns som det mesta löser sig bara man har is i magen.
Hur blir det i höst? Du blir kvar eller?

Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...