torsdag, januari 26, 2012

Supermassive Black Hole

Jag har en sån där dag när allt går emot mig. Plus att jag hela tiden blir påmind om saker (läs personer) jag inte vill bli påmind om. Den enda låten som fungerat för mig idag är denna.



Har kört den på repeat på iPoden hela dagen. Är hemma och mellanlandar efter några timmars barnvaktande. Ska strax ge mig iväg och träffa Mai och en annan tjej. Vi ska snacka skit, äta mat och titta på kostymklädda män i Bevvan. Låter som en bra plan tycker jag. På bussen kan jag ju även köra Supermassive Black Hole på repeat igen. Innan dess funderar jag på att gå in och rensa lite "vänner" på facebook. Har redan tagit bort ett par personer som stört mig länge. Tycker man behöver rensa lite där ibland. Ut med det gamla liksom ;)

5 kommentarer:

Emelie sa...

Usch! Inte kul med såna dagar. En rejäl rensning på fb tror jag dock på! In med nya, ut med det gamla style!

Anonym sa...

Hoppas du får en bättre dag imorgon samt underbar helg!! KRAM
/Angela

Ida sa...

Det kan bara bli bättre efter en sådan dag!
Kram

Anonym sa...

Ut med skiten in med eliten så att säga ;)

Helena sa...

STOR KRAM TILL DIG <3 <3 <3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...