tisdag, januari 10, 2012

Pep Talk

Okej, jag har världens bästa roomie som säger att allting löser sig. Så jag litar på det! :) Jobb i vår är dock ett måste. Men efter att ha pratat med Mai, känner jag mig lite lugnare. Har man inte en positiv attityd så löser sig inget menar hon på och ja hon har nog rätt. Allt kommer lösa sig. Bara jag fixar ett jobb så går det bra. Jag fyller ju 30 också, får önska mig pengar. Fast mest av allt önskar jag att min familj kommer hit och hälsar på. Det är mer värt än pengar på kontot. Så i april förväntar jag mig att alla kommer hit, okej?!

Nu ska jag gå på en promenad och se hur det går. Massa pollen ute, speciellt al som jag är jätteallergisk mot. Men Allegra-D, amerikanska allergitabletter i storlek tennisboll hjälper i alla fall ganska bra, till skillnad mot Clarityn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra med en sådan roomie! ying och yang! Jag är tyvärr också en tjej som tänker negativt...tur att martin är tvärtom :) kram

Anonym sa...

Klart du ska tänka positivt! Allt klarar sig. Och det är väl klart att du kommer hitta ett jobb, jag hejar på dig! Och familjen ska jag skicka en tanke till så dem åker till dig.
Kram Kristina

Anonym sa...

Det är klart det kommer ordna sig! Allt löser sig till det bästa tills slut, så är det alltid! Vägrar tror nåt annat!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...