lördag, september 25, 2010

February I want you...

... please hurry!

Jag är ingen höstmänniska och absolut ingen vintermänniska. Hösten har en förmåga att dra med sig en släng av höstdepression. Än har den inte infunnit sig hos mig, men idag har jag en sån där mellandag... en dag då jag känner mig lite allmänt off. Jag borde känna mig energifylld då jag inledde dagen med simning, men gör det inte. Motion ska ju ge energi sägs det! Trots detta så är i alla fall höstens stora mål att komma i form. Två spinningpass i veckan är det tänkt, sen simning och promenader utöver det. Jag måste ju träna för beach februari 2011 liksom, måste förbereda mig. Dock känns februari just nu så långt borta. Jag behöver fylla kalendern med lite roliga saker att se fram emot i höst, så att tiden går lite fortare. Förslag mottages gärna!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...