fredag, oktober 08, 2010

The Hunger Games Trilogy

The Hunger Games Trilogy av Suzanne Collins är den bästa bokserie jag läst på länge. Jag lånade hem första boken the Hunger Games sådär i förbifarten på biblioteket utan att egentligen veta vad den handlade om. Jag började läsa och kunde knappt sluta. Efter bok två, Catching Fire, var jag ännu mer besatt och blev dessutom tvungen att vänta tills Mockingjay, den tredje och sista delen kom ut. I veckan läste jag ut den och nu känner jag mig tom. Vad ska jag läsa nu liksom?!

Har du inte läst dem så besök närmsta bibliotek, bokhandel eller klicka hem dem på nätet direkt! De finns översatta till svenska med, då heter de Hungerspelen, Fatta eld och Revolt. Det är ungdomsböcker så de är relativt snabblästa. Så ja LÄS DEM helt enkelt!!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...