måndag, oktober 18, 2010

Tennis Class in Memorial Park

Förutom Teater läste jag även Tap Dancing och Tennis min första termin på SMC. Tap Dancingen har jag inga bilder från, men det var i alla fall roligt och bra träning. Jag kan dock inte säga att jag minns så mycket nu såhär långt senare.

Tennisen var en av mina favoritkurser och hölls i Memorial Park ca 15 min promenad från Santa Monica College. Eftersom vi var utomhus och hade lektion 1,5 timma två gånger i veckan var solcreme viktigt. Min tenniscoach hade hudcancer och påpekade vikten av att skydda sig mot solen varje lektion. Han tyckte att man skulle ha både långa byxor och långarmad tröja, men jag körde på solcreme till max istället!

Tennis class in Memorial Park!

After serve practice :)


Keepin my eye on the ball :p

Me, Coach Goldenson and Sunghee!
Pics: Private

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...