måndag, oktober 11, 2010

Preparations

Ikväll fick jag besked om att jag blivit preliminärt antagen till Santa Monica College. Så jag ansökte om lån direkt, samt betalade för att få alla dokument från skolan hitskickade. Måste även anmäla mig till ett informations seminarium som jag måste gå på innan skolan börjar. Alltså kan jag inte åka den 7:e februari som jag tänkt utan får åka någon gång i slutet på januari. Det har känts som att det är hur långt kvar som helst, men jag insåg precis att januari är ju inte alls långt borta. Shit! Jag måste verkligen köra hårdträning nu, samt fixa allt som fixas ska innan dess :S

2 kommentarer:

madde sa...

Spannande att du snart kommer hit :D Har du kortkort? Isf maste du komma ner o se var jag bor :)

Anonym sa...

Madde, kan du då fixa en snäll singel kille till Sanna ?? :)

Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...