torsdag, juli 28, 2011

Potatoe, Potato...

Jag är the sämst blogger in the world just nu, sorry. Känns inte som jag gör så mycket annat än jobbar så har inget direkt kul att skriva om. Idag blev det i alla fall en trevlig lunch med Angela på "stan". En fralla, en styck bakad potatis med tonfiskröra, en kärleksmums och nästan en hel flaska mer slank ner. Efteråt var jag så mätt så jag knappt kunde gå. Kakan var ju skapligt onödig, men choklad går ju liksom inte att säga nej till. Det positiva var i alla fall att kalaset bara kostade 68kr, chockerande billigt för att vara Sverige tycker jag.

Nom nom!


Ps. Jag ska försöka uppdatera lite oftare framöver... och bjuda på lite roligare bilder än en potatis ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag kom undan fotograferingen ;op Wiiiiiieee /Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...