söndag, juli 31, 2011

Work it Out

Idag har jag försökt mig på att springa/gå en runda. Försökte samma sak i tisdags, vilket resulterades i fyra dagars överjävlig träningsvärk. Idag kändes det bättre i lår och vader, men däremot sprang jag lite för tätt inpå frukosten och fick håll. Sen var det kanske inte heller jättesmart att ge sig ut i den här värmen utan så mycket som en droppe vatten med sig. Till slut var jag så törstig att jag började sympatisera med Aron Ralston i 127 Hours och tänka att jag förstår hur man kan va så törstig att man till slut dricker sitt eget ni vet vad ;) Riktigt så långt gick givetvis inte jag, men vatten blev målet som jag kämpade mot. När jag väl kom hem slank tre glas vatten ner på nolltid.

Nu efteråt är jag glad att jag gav mig ut, för det känns ju så skönt! Dessutom jag kan slappa med gott samvete resten av dagen hehe :)

1 kommentar:

Anonym sa...

thumbs up! :) /Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...