lördag, mars 17, 2012

Bar-Hopping, Beer & Honky Tonk

Kanske bäst att visa något slags livstecken här på bloggen. Vad har hänt sedan sist jag bloggade, förmodligen mycket och samtidigt inget alls. Vi kan ju börja med gårdagen i alla fall. Det var det flex day på skolan, vilket innebar att lärarna hade utbilningsdag och vi var lediga. Loves it! Det firade jag och min kära roomie med lite bar-hopping, beer och honky tonk på Main Street i Santa Monica.




Idag var jag seg. Börjar bli gammal och pallar knappt gå ut om jag inte får slappa hela dagen efter. Så idag har det blivit pizza i sängen och glass som efterrätt. Nyttigt värre!


Det är en tallrik där under alltså, så ni inte tar det där med pizza i sängen alltför seriöst...


Vaniljglassen från Trader Joe's är min nya kärlek. Smakar riktig vanilj. Fantastiskt god!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt med slappar dag! Kanske kan bli en här en dag i framtiden, först lite utgång sen en heldag med bakis häng i soffan!(oldtime style...)
Kram Kristina

Mia sa...

Härligt med bar-hopping. Var håller du helst hus? Har du blivit med bil än förresten?

Ida sa...

Använder du inte whatsup längre??? :(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...