onsdag, februari 29, 2012

Homesick!

Idag har jag en släng av hemlängtan. Eller ja detta är ju mitt hem med, men jag saknar alla i Sverige idag. Drömde att jag var hemma hos mamma och pappa i natt och packade en massa saker som jag skulle ta med mig tillbaks hit, så tror det är därför. Plus att en av mina bästa vänner fått en liten dotter, vill så gärna träffa henne. Ja både vännen och bebisen så klart. Så idag vill jag kunna zappa mig hem för en helg, skulle va smidigt om man kunde komma till Sverige genom att knäppa med fingrarna. Men Sverigebesöket får tyvärr vänta tills sommaren. I april kommer jag i alla fall få besök från Sverige och sedan även i maj :) Super excited! Ska bli så roligt! puss på er

Inga nya bilder, men mitt hår var så fint den kvällen haha. Mai som hade fixat det.

Puss från mig och Horace the Horsie.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt att du äntligen får besök från Sverige!! :) Kram Angela

Ida sa...

Åh vad skoj! Vilka kommer! Önska jag kunde komma när vi fyller jämt och allt!
Kram

Carolin sa...

Hej gumman!

Vi saknar dig med och vi kan längtar supermycket tills vi ses i sommar, både Ella och jag!

Puss och kram på dig!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...