tisdag, februari 14, 2012

Last Day of Freedom

Idag var sista lediga dagen för mig, i morgon drar nämligen skolan igång igen. Terminen började redan idag, men jag har inga lektioner på måndagar. Satt barnvakt åt världens sötaste Zoey och Billie i morse. Billie somnade i min famn, så söt att jag dog lite. Jag och Mai fick även Valentine's Day present av dem och ett kort. Inuti hade Zoey hade ritat mig och Mai... så gulligt att jag dog lite till.

Choklad och ett hemmagjort kort. Så fint!

Efter barnvaktandet blev det en sväng till Santa Monica College för att aktivera busskortet. Aslång kö, men skönt att få det gjort. Nu åker jag gratis på alla blå bussar igen, sweet.

När jag kom hem från SMC hoppade jag direkt i träningskläderna och så blev det ett besök på gymmet. Gick både dit och hem, det blåste så kallt att Smålandströjan åkte på.

Jag är medveten om att jag ser för jäklig ut, men mobilbatteriet dog så jag kunde inte ta någon ny bild haha. Ville i alla fall bara visa min fina tröja :)

På gymmet blev det 30 min på elliptical (crosstrainer) och 25 min på löpbandet (varav jag sprang 20). Nu ska jag titta på Hart of Dixie med Mai. Följer ni inte redan serien så börja kolla. Mysig!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...