onsdag, februari 22, 2012

Strawberry Love

Jag har flera gånger tidigare nämnt hur mycket godare, större och finare Kaliforniska jordgubbar är än svenska. Om ni fortfarande inte har insett att jag har rätt så kommer bildbevisen här.

Gigantiska jordgubbar Mai köpte på Farmers Market idag.

Ser ni hur perfekt den är?

Vill även tillägga att varje jordgubbe smakar bättre än den där enstaka perfekta jordgubben man kan hitta emellanåt i Sverige. Dessutom är de inte besprutade utan organiskt odlade på en farm utanför LA. Love!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååhh! Jag som är så sugen på jordgubbar! Dem hade billiga på maxi häromdagen, men dem var inge fina alls! Kanske ska kolla dem obilliga med..
Kram Kristina

Ida sa...

MMM ser gott ut! Skicka hit några ;)

Emelie i La Habra sa...

Mmhhmm! Farmers market är bäst! Nu blir jag sugen på jordgubbar också!

Elin sa...

Mig behöver du inte övertyga, jag VET att de kaliforniska är underbart goda!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...