torsdag, februari 16, 2012

Spring Semester 2012

Nu har skolan dragit igång igen och mitt schema i vår ser ut såhär:

Tisdag: Journalism 16 (Producing the Campus Newspaper) 9:30am-10:50am
Journalism 15 (Multimedia Storytelling) 12:45pm-2:05pm

Onsdag: English 30B (Advanced Creative Writing) 6:45pm-9:50pm

Torsdag: Journalism 16 (Producing the Campus Newspaper) 9:30am-10:30am
Journalism 15 (Multimedia Storytelling) 12:45pm-2:05pm

Från och med början på april kommer jag också att ha matte på tisdagskvällar. Så då blir det två kvällskurser, men det går förhoppningsvis bra. Matten är en UCLA kurs så det ska bli kul att se hur det är på ett amerikanskt universitet.

Jag hade min första creative writing klass ikväll (hade nybörjarkursen våren 2007). Var nervös innan vilket jag verkligen inte hade behövt vara. Den känns flummig och väldigt slapp. Det som stör mig är att alla kommer få B i betyg, så vi ska slippa känna press. Visste inte att man fick göra så. Jag har A i alla andra kurser så det kommer ju förstöra mitt betygspapper. Ser ju så fint ut när alla betyg är likadana haha. Men jag får väl försöka komma över det hela. Nu ska jag se klart One Tree Hill och sedan blir det sängen. Natti, natti!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Har det ordnat sig med csn? kram Angela

Sanna sa...

Nej fick 20,000 mindre än vad man brukar få. Har betalat skolan, varit på IKEA och resten ska jag försöka spara till hyra. Måste få tag på nåt slags jobb om jag ska kunna leva med.

Anonym sa...

Du klarar det säkert Sanna!! De sista veckorna i skolan utan csn ska du klara! Hoppas du kan babysitta ofta! Vilken måndag/onsdag eller fredag nästa vecka vill du skypa?? :):) (morgon för dig då ;))

Anonym sa...

Eller de andra dagarna haha

Anonym sa...

Ifråga sätt att man inte kan få ett A! Som du säger, papprena ser inte bra ut med en bokstav fel ;)
Kram Kristina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...