lördag, juli 14, 2012

Last Tuesday Night in LA (for now)

Min sista kväll i LA hade jag final i statistiskkursen på UCLA, roligt värre. Tyvärr hade jag ju inget val så det var bara att bita i det sura äpplet.

Efter provet tog jag bussen ner till Cabo Cantina på Wilshire där det blev en Margarita och öl tillsammans med Mai, Emelie och Jose. Mys!




Därefter gick jag och Mai vidare till Q's. Stephan och Suzzie joinade oss och sedan drog vi vidare till Boardwalk 11.

Det var en lugn, men fin avslutning på min tid i LA för den här gången. Tisdagskvällar har alltid varit speciella så det känns bra att ha avslutat på en tisdag. Sen är det ju inte som att jag aldrig kommer att åka till LA igen, jag kommer att åka dit och hälsa på. Promise.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...