söndag, oktober 07, 2012

Change

Jag befinner mig på ett ställe i livet där det känns som att jag mellanlandat. Jag befinner mig tillfälligt på en plats där jag inte riktigt hör hemma. En plats där jag har mina rötter, men en plats som jag egentligen lämnat. Men så har jag liksom landat här igen. Jag känner hur kroppen riktigt skriker efter förändring.

Jag börjar nytt jobb på annan ort på tisdag, så där har vi i alla fall en förändring åt rätt håll. Men jag börjar få smått panik över att jag inte hittat lägenhet. Tänk om jag inte hittar någonstans att bo? Ja rädslan finns där. Det känns som att jag straffas för att jag sagt till alla omkring mig att boende blir inga problem. Jag har stått i kö i 8 år, det löser sig. Men än så länge har det alltså inte löst sig. I morgon ska jag ringa annat bolag och bedja och böna. Håll tummarna. Jag måste verkligen få tag på en lägenhet. Tack och lov för fina vänner som går med på att ha mig inneboende för ett tag. Love!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så välkommen så!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...