måndag, oktober 01, 2012

Here We Go Again

I lördags försökte jag för andra gången i år bli av med en del saker på loppis. Denna gången i Torghuset i Smålandsstenar. Det gick lite bättre än på loppisen i Jönköping, men jag har fortfarande en hel del grejer kvar. Men sen är det ju så roligt med. Man träffar så mycket folk, både nya och gamla bekantskaper

 Mitt bord innan försäljningen börjat.

Ja jag är bibliotekarien som säljer sina böcker. Detta därför att jag har så enormt mycket böcker och vissa av dem är såna där bokklubbsböcker jag läst en gång. Jag läser nästan enbart amerikanska, brittiska och irländska författare och nu för tiden vill jag hellre läsa böckerna på originalspråket engelska. Så en del av de böcker jag sålde har jag även på engelska.

Några andra bord, också innan försäljningen dragit igång.

Efter loppisen var jag 12 böcker, 14 pocketböcker, en väska och några porslinsfigurer fattigare, men en upplevelse rikare. Ja det är något speciellt med loppis-miljön alltså.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...