måndag, juli 22, 2013

100 Things in 1000 Days

Genom några andra bloggar har jag blivit inspirerad till att skapa en bucket list kallad 100 Things in 1000 Days. På min lista finns alltså hundra saker som jag ska göra inom loppet av tusen dagar. Vissa saker är stora, andra små. Skapa er egen lista så att vi kan peppa varandra till att fullfölja våra mål.


I stumbled across a few blogs that inspired me to create a bucket list called 100 Things in 1000 Days. On my list there are one hundred things I'm supposed to check off within one thousand days. A few things are big, others small. Create your list too, so we can encourage each other to accomplish our goals.

1 kommentar:

Mia sa...

Åh, jag hoppas detta betyder att du är tillbaka! Jag älskar din blogg, kanske på grund av att jag älskar bloggaren hehe. ;)

Ja, jag behöver också göra en bucket list. Asap.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...