måndag, juli 22, 2013

New Keychain

En av mina 100 saker var att slänga min gamla nyckelring och flytta över alla nycklar till en ny. Detta kanske inte låter som en stor grej, men jag hade haft min gamla Hollywood-nyckelring sedan hösten 2006 så lite jobbigt var det allt. Den hade bokstavligen talat fallit i bitar så det var i alla fall på tiden. Min nya nyckelring är egentligen inte ny, utan den införskaffades i Vegas för nåt år sedan, men jag har inte använt den förrän idag.

This photo is taken with my Canon EOS 1100D/Canon Rebel T3 in manual mode. From today on, I will take every opportunity to practice.

Photo: Private

One of my 100 things was to throw away my old keychain and move all keys to a new one. It may not sound like a big deal, but for someone who's had their old Hollywood keychain since 2006 it was a little bit tough to throw it away. Well, my old keychain was literally falling to pieces so it was about time. My new keychain is not really new though, I got it in Vegas about a year ago, but I haven't used it until today. 

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...