söndag, mars 16, 2014

Long Nails

Jag har varit nagelbitare sedan jag var ca 7 år gammal, men tack vare Sally Hansens Maximum Growth har jag nu långa naglar. Jag har lyckats sluta bita på mina naglar i perioder, men denna gång känns det som att det är för gott. Hoppas inte jag jinx it nu bara. Håll tummarna för mig att jag låter bli mina naglar i fortsättningen med.

 Gammal bild från 2012, men mina naglar såg precis lika hemska ut för ett par månader sedan.

Nu. Var tvungen att fira med ett essie nagellack.
Pics: Private

Jag älskar mina långa naglar, men kan inte ha dem för långa för då börjar jag pilla på dem och vill bita ner dem. Men jag känner mig i alla fall mycket kvinnligare nu och vågar visa upp mina händer för andra. Tidigare brukade jag vika in mina fingrar så att folk inte skulle stirra på mina fula nedbitna naglar.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...