söndag, maj 18, 2014

Balcony Ready for Summer

Nu är min balkong redo för sommar. Mamma var nere på besök igår och vi var bland annat på Plantagen och köpte blommor. Jag köpte sex stycken "Stjärnögon" eftersom de älskar sol. Förra året köpte jag Dahlior till balkonglådan, men de klarade sig bara några veckor. Förhoppningsvis lever dessa längre än så. Jag har sol på balkongen hela eftermiddagen och kvällen så jag behöver blommor som verkligen tål solen. Jag köpte även en ampelkruka i plast eftersom jag inte hade någon och jag visste att det fanns en krok i taket. Det blev riktigt mysigt tycker jag. Nu fattas bara lite sol, en flaska rosé och en vinsugen vän.






Photos: Private

2 kommentarer:

Anonym sa...

Rosé är inhandlat och jag är vinsugen!!
/Kristina

Sanna sa...

Det låter bra det du! Jag tycker vi kör på vin nu på lördag :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...