måndag, oktober 03, 2011

Abbot Kinney & Venice Beach

I lördags hade Jenny lovat att jag kunde få intervjua henne inför en artikel jag skriver till en journalistkurs. Då det var jättefint väder och ca 30 grader varmt åkte vi ner till Abbot Kinney som är världens mysigaste gata. Jag intervjuade henne på ett café och sedan strosade vi runt en stund. Därefter blev det en promenad ner till Venice Beach och boardwalk. Underbart.

Väggmålning vid en skola.

Abbot Kinney

Abbot Kinney.

Paparazzi Jenny ;)

Vacker väggmålning.

Posing vid en rolig vägg.

Graffiti är också konst.

Ett par gymnastikskor prydde en elledning.

Men ja det är också konst på sitt sätt.

'Remember who you are' (ni har sett det förut fast i lite annan tappning).

Venice Boardwalk.

Mycket folk på boardwalken så vi promenerade på cykelbanan istället.

Oktober och sommarväder.

En nybörjarsurfare som trotsat det kalla vattnet.

Någon hade bestämt sig för att dekorera en vattenpost.

Vit färg, glasstenar och plastögon hade personen använt sig av. Ganska sött ändå tyckte jag.

3 kommentarer:

Helena sa...

SANNA!
Jag tar näste flyg och kommer till dig!
;-)
KRAM

Anonym sa...

ser ut som m&ms i yoghurt typ!

Mia sa...

Gud vad härligt väder ni har!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...