måndag, oktober 31, 2011

Beverly Hills

Igår fotade Jenny mig för en uppgift till hennes fotoklass. Vi var i ett par olika parker i Beverly Hills. Bilderna hon tog på mig har jag inte än, men här kommer i alla fall de från min kamera.

Gatan vi parkerade på var jättefin... och enorm.

Vid Beverly Hills skylten.

Vid ett gigantiskt träd.


Efter fotandet i Beverly Hills blev det indiskt på Samosa House här i Culver City.

Längst till vänster: naanbröd med vitlök. På brickan: yoghurt, linsröra, broccoli i currysås, brunt ris och det bästa av allt "fejk-kyckling" (gjord på soya) i en otroligt god sås som jag inte vet hur jag ska beskriva.


Sen bar det direkt av hemåt för att göra i ordning sig inför Halloween. Mer om detta en annan dag.

3 kommentarer:

Helena sa...

Ååå, det ser så kul ut!
Snart flyttar jag med!!
KRAM

Anonym sa...

Looking good!!!
Kram Kristina

Mia sa...

Indiskt är gott!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...