onsdag, november 02, 2011

Tuesday's Misfortunes

Idag har jag:

  • Släpat runt på en ca 2 kg tung religionsbok helt i onödan. Boken är till en onlinekurs, men i morse fick jag i all hast för mig att det var en journalistbok och slängde därför ned den i väskan.
  • Glömt mina solglasögon i datasalen för att 1,5 timma senare hitta dem utan att ens ha märkt att de varit borta.
  • Blivit tillsagd att vara tyst av en brud i datasalen. Eller rättare sagt bruden skrek åt mig och Frida som jag har "Writing to Sell" med: "Do you see anyone else talking in here? No, you don't so shut the fuck up."

Ja det summerar dagen ganska bra haha.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Får man inte prata i datasalen då? Kommentera du henne?
Kramar
Kristina

Ida sa...

Hahahaa vilken brud!

Anonym sa...

hahaha weirdo bitch hon är ;) Kram Angela

Anonym sa...

ooook bitch needs to calmn down!

H sa...

Haha... Lustigkurre!! Måste haft en dålig dag!!
Kram

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...