måndag, november 07, 2011

Afternoon with Jane Lynch

Idag har jag varit på Santa Monica Public Library och tillbringat eftermiddagen tillsammans med Jane Lynch. Hon pratade om sin självbiografi och sitt liv. För er som inte känner igen namnet så spelar hon Sue Sylvester i Glee. Jag hade som uppgift att gå på ett event inför journalism 1 och när jag hittade detta var det ju inget att tveka på.

Hon var jätterolig och det absolut viktigaste hon sa, och som hon även pratar om i sin bok, var att man ska aldrig "fight reality". Där du befinner dig just nu är exakt där du ska vara och du får inte ut något genom att önska att du var på en annan plats. Allt kommer falla på plats så småningom. Dessa enkla men väldigt fina ord, fick mig faktisk att köpa hennes bok.

Jag får min bok signerad.

Riktigt såhär snygg är hon ju inte som Sue Sylvester i sina träningsoveraller haha.

Mitt namn, som folk aldrig fattar, skrev hon så fint så :)

Love!

2 kommentarer:

Ida sa...

Jisses vad brun du ser ut!!!!

Mia sa...

Åh så skoj! Jag hade velat höra henne med, hon var så bra som Emmy-värd.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...