fredag, november 18, 2011

Taking Chances

Igår kväll gjorde jag något som jag inte gjort på flera år. Jag smsade en kille, fast jag egentligen redan visste att han inte var intresserad. Jag träffade honom för snart två veckor sedan och hade han varit intresserad så hade han med all säkerhet hört av sig. Men för min egen mentala hälsa så behövde jag messa för att a) få det svart på vitt att han inte är intresserad eller b) inte få svar.

Jag har inte fått något svar, men det är okej för jag tog en chans. En chans som jag är jäkligt stolt över. Nu kan jag släppa honom helt. Idag har jag kännt mig jättepepp, för jag fick inget svar och jag överlevde. Det var liksom inte så farligt. Jag får hoppas på bättre lycka nästa gång helt enkelt ;)

Later!

2 kommentarer:

Anonym sa...

You go girl!!! Kram /A

Anonym sa...

Måste chansa lite för att vinna!! What to lose liksom?!
Kram kram
/Kristina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...