onsdag, juni 06, 2012

A Trip to Target

Idag blev det en promenad till Target för att skjuta upp pluggandet lite. Tar kanske 25 min att gå dit.

Target.

Söta jeansshorts jag hittade. Inte överdrivet förtjust i skärpet, men det går ju som sagt ta bort.

Ett par jeansshorts, 3 små block, 2 st L'Oreal mascaror och en pepsi max för $41 (cirka 280kr).

På promenad hemåt igen- Baldwin Hills Scenic Overlook.

Villaområden.

 Ett hus jag tyckte såg lite svenskt ut.

 
Culver Studios där de spelar in Cougar Town.

Mer av Culver Studios.

Culver Hotel som är ett av Culver Citys äldsta landmärken. John Wayne har ägt hotellet. Marilyn Monroe har varit där. Jag har varit där. Behöver jag säga mer ;) Den grön-vita byggnaden med guldbollen i bakgrunden är förresten vår bio.

Nej nu måste jag plugga. Har quiz i statistik om ett par timmar.

Love!

1 kommentar:

Sofia sa...

Snygga shorts! Men du behöver nog svenska till dig lite, inte såg det huset svenskt ut?? ; ) Syns snart!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...