fredag, juni 29, 2012

SMC Graduation Ceremony 2012

Jag vet inte om jag nämnt min graduation på bloggen. I alla fall så tog jag en AA Degree i Journalism och Liberal Arts: Arts & Humanities från Santa Monica College. Årets Graduation Ceremony hölls på SMC Corsair Field den 12:e juni. Fullspäckad dag, men riktigt kul. Mai och Ewa var där och tittade och Mai tog massa bilder så jag låter väl bilderna berätta mer.

Före vi ska gå in. Bild från Marias mobil.

Dr. Tsang, President of Santa Monica College.
 
Översikt över årets Graduation Ceremony.

Jag står i kö och väntar på att få ta emot mitt diplom. Jag är den blonda i mitten med guldscarves.

Tar emot mitt diplom och tackar.

Lite Friday Night Lights känsla.

Visar stolt upp mitt diplom efter ceremonin.

1 kommentar:

Mia sa...

Stort grattis Sanna!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...