söndag, april 29, 2012

B-day in Vegas

Vart börjar man när man inte bloggat på ett bra tag? Marie har ju varit här så bloggen har fått ligga nere lite. Men Vegas känns ju som en bra start att börja skriva om. Kvällen Marie kom bokade vi spontant in två nätter på Luxor i Vegas och en hyrbil för att ta oss dit. Dagen efter bar det av.

 Roadtrip, yay.

Eftersom jag fyllde år, the big 3-0, under dagarna vi var i Vegas, uppgraderades vi till en svit, sweet.

Vid jacuzzin i vår svit.

Marie.

Med the Strip i bakgrunden.

Marie på den söta soffan också i vår svit.

Inne på vårt hotell.

Torsdagen den 12:e april var det som sagt min 30-årsdag och den inleddes med frukostbuffé.

 Jag fick inte ens i mig hälften, men jag ville ju så gärna smaka på allt.

 Utsikt från vårt rum.

Efter frukosten blev det ett par timmars solning vid poolen och därefter lite strosande på the Strip.

Vi bodde på 26:e våningen i pyramiden.

Sightseeing på the Strip.

Vid en fontän vid Ceasars Palace.

Efter några timmars promenad i Vegas, fixade vi i ordning oss inför kvällen. Vi började med mat och drinkar på en av hotellets restauranger. Sedan gick vi till Cathouse Lounge och därefter till LAX Nightclub.

Happy Birthday to me.

 
Cathouse, så fint.

Jag inne på Cathouse.

Marie, också på Cathouse.


På LAX Nightclub.

Efter lite hoppande fram och tillbaks mellan Cathouse och LAX avslutades kvällen på en av hotellets barer. Det var helt klart bästa trippen till Vegas för min del och även bästa födelsedagen på länge. Love!

Ps. Jag lånade en del bilder av dig Marie, tack! 

2 kommentarer:

Ida sa...

Fina bilder! Ni ser ut att ha haft det kanon!!!

Mia sa...

Klart man ska fira b-day i Vegas!! Hoppas ni inte gjorde en "Hangover". :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...