torsdag, april 05, 2012

One Tree Hill ♥

Jag har precis tittat på det allra sista avsnittet av One Tree Hill. Så fint! Ett perfekt slut på en underbar serie. Ja den är puttenuttig och det har varit mycket drama emellanåt, men jag har följt serien sedan jag flyttade hemifrån för första gången. Den hade premiär hösten 2003 i USA, men jag tror jag såg det första avsnittet hösten 2004 i Hannas lilla vindsvåning i Halmstad. Vi hade båda precis flyttat dit.

Jag har så mycket minnen som är sammanlänkade med serien, vilket gör att det känns lite tråkigt att den är slut. Våren 2007 brukade jag och mina roomies ha One Tree Hill kväll i vår lägenhet i Marina del Rey. Våren 2011 var det OTH kväll i Santa Monica tillsammans med Rebecca. Serien fick mig dessutom att upptäcka Gavin DeGraw som jag fortfarande lyssnar på och älskar. Det kändes komplett att han även var med i sista avsnittet. Många av de som spelar i serien är även exakt lika gamla som mig. Det känns liksom som att vi åldrats tillsammans.

One Tree Hill besitter mycket minnen helt enkelt. Love!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt med mycket minnen! Jag har samma sak med beverly hills 90210 t ex samt en massa andra serier. Jag har fortf. aldrig tittat på oth...men blir säkert hooked om jag skulle börja med det en vacker dag :) Ha en bra helg! Kram /Angela

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...