onsdag, april 11, 2012

Tuesday

Lägenheten är nystädad, jag är nyduschad och tvätten ligger i torktumlaren. Jag äter sen lunch och tar det lugnt för första gången på över en vecka. Det känns fantastiskt. Ska iväg på mattekurs på UCLA om ett par timmar, men tills dess ska jag slappa. Ikväll får jag dessutom besök från Sverige

 Min lecture hall på UCLA.

Ett för tidigt födelsedagskort från mina föräldrar fick mig förresten att börja störtböla idag, krokodiltårar i stil med en treåring rann ner för mina kinder. Jag saknar er! ♥ I alla fall känns det som att Marie kommer hit på exakt rätt dag :)

Love!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kul för dig att du får besök från Sverige! :) Ha det bra! Kram /Angela

Madeleine i CA sa...

Grattis igen! Jag har alltid trott att du va yngre än mig, så fel jag hade. 30. Jadu, då är de dags att bli vuxen ;) Tror vi alla utlandssvenskar slåss med hemlängtan i olika perioder, skönt att du åker hem i sommar iaf (?). Jag tror inte de blir sverige för oss förrens i höst eller nästa sommar :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...