tisdag, september 25, 2012

A Quick Visit to Halmstad

I söndags eftermiddag bar det av ner till Halmstad. Jag hade nämligen en intervju där på måndag morgon. Idag fick jag reda på att jag fick jobbet. Wiiiee!

Om några veckor börjar jag som timvikarie här:

Halmstad Stadsbibliotek.

Passade på att fota lite mer av fina Halmstad medan jag väntade på tåget hem.

Picassoparken.

Några båtar vid Nissan.

 På väg mot stationen. Gillar hur ljuset föll på denna bild.

Ja det blev en snabbvisit i Halmstad denna gången, men lägenhetsletande pågår nu för fullt.

2 kommentarer:

Madde sa...

Grattis till nya jobbet! Ang fickan så tycker ja det är rätt löjligt att vi turas om som vi gör. Av alla svenska skolan föräldrar jag pratat med runt om i landet e vi enda skolan som har det såhär.. Skulle hellre ta med egen fika.

Mia sa...

Grattis!! Heja dig!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...