fredag, september 14, 2012

Weekend in Norrköping: Part II

På lördagen blev det en runda på stan igen, denna gång tillsammans med Nadine.

 Mer av vackra Norrköping.

Blue jeans, love it!

Efter stan blev det till att gå hem och fixa i ordning inför kvällen.

Nadines fina dukning.

 Fina blommor.

 
  Nadine fixar fördrink, Frozen Strawberry Daiquiri.

Det var nämligen dags för Nadines 30års-fest, även känd som Håll i Hatten, it's my 30s bash! Så hattarna, i eller i mitt fall kattöronen, åkte på. Födelsedagsbarnet körde självklart på krona. Ska det firas så ska det göras så kungligt.

Se så fina vi blev.

När alla gäster kommit blev det middag, paketöppnande och förfestande. Som vanligt glömde jag av kameran och lyckades inte fånga alla på kort, men det var i alla fall en riktigt trevlig fest. Framåt midnatt drog vi vidare in mot stan och det blev lite bar-hopping.

Emilia, Matilda, Nadine och jag på The Lamp Hotel.

Inne på The Lamp Hotel fanns givetvis en stor lampa.

Det var en riktig kanonkväll, men som vanligt var förfesten roligare än själva utgången.

Söndagen avslutades med soffhäng och bakismat från Max. Framåt eftermiddagen var det dags för mig att sätta mig på bussen hemåt igen.

Vättern och Visingsö.

När jag kom hem tog det inte lång tid innan förkylning verkligen slog till. Men jag är glad att jag lyckades fördröja den till efter Norrköping ändå. Jag hade inte velat vara utan denna fina helg. Lite kär i Norrköping får jag nog även säga att jag blev, det är en riktigt fin stad.

3 kommentarer:

Madeleine - livet i the OC sa...

åh va roligt :) jag hoppas på en brakfest när ja fyller år.. blir nog en hör och en i sthlm :D

Madeleine - livet i the OC sa...

Jag har nog sett alla hollywood säsonger.. jag brukar vänta tills hela säsongen är över så kan ja kolla på alla avsnitt haha. Gunilla verkar ju helt störd!! Jag tycker Maria och Isabell är roliga.. men Gunilla är ju somsagt hel konstig och hon nya Margareta är ju sååå tråkig av det jag sett. Ska nog söka nästa gång dom behöver nytt folk haha.

Mia sa...

Ännu en fin stad i Sverige. Fy tusan vad jag underskattat mitt eget land länge!

Fyi, strawberry daquiris - yum!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...