söndag, september 09, 2012

A Taste of My Weekend

Helgen går mot sitt slut och jag sitter här med rinnande näsa och knappt någon röst kvar. Jag har haft en fantastiskt fin helg tillsammans med Nadine och en massa andra härliga tjejer. Förkylning lyckades jag dessutom skjuta upp tills igår natt kl 3, det var i alla fall då jag insåg att jag kraxade som en kråka. Jag hade sagt till Nadine att: "Klarar mig fram tills söndag är jag nöjd, efter det gör det inget om jag blir sjuk." Mycket riktigt, efter att ha upplevt Norrköpings nightlife för första gången kom förkylningen som ett paket på posten. Mer om detta nightlife och helgen i övrigt kommer i morgon, tills dess får ni hålla till godo med ett litet smakprov.

Meow!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...