onsdag, november 14, 2012

Lazy Wednesday

I morse hade jag tänkt gå på pump, men det var skönare att ligga kvar i sängen istället. Jag fattar inte varför jag bokar in mig på morgonpass när jag inte är någon morgonmänniska. Men det blev en sväng till gymmet framåt lunch trots allt, jag insåg att jag inte hinner få ihop veckans tre träningspass annars. Så 30 min på crosstrainer blev det och därefter lång stretching. Allt är ju faktiskt bättre än inget.

Annars har jag inte gjort så mycket idag, är seg som sagt. Ska strax iväg och jobba. Igår var jag förresten i Getinge, som ligger utanför Halmstad, och jobbade några timmar. I brist på sysselsättning medan jag väntade på bussen hem passade jag på att fota lite.

Fin stenbro över Suseån.

 Gräsänder.

Suseån, som rinner rakt igenom Getinge.

1 kommentar:

Anonym sa...

Känns inte jättelockande att flytta till Getinge.

/K

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...